Brev:
Spisestilling
1. februar 2008
Alder:
4 mdr.
Spisestilling
Kære Helen
Et lille spørgsmål angående vores datters spisestilling. Når vi starter måltidet ligger hun altid hos os, og vi prøver at holde hende lidt oprejst, som du også anbefaler i din artikel omkring at give flaske. Men efter et stykke tid nægter hun at spise mere i den stilling. Hvis vi så ligger os i sengen eller på sofaen og hun kan ligge fladt på ryggen, så spiser hun resten af flasken.
Er det ok at hun ligger fladt på ryggen og spiser, eller er der stor risiko for at hun får mellemørebetændelse?? Hun er en meget nysgerrig pige, og vi tror at det er derfor hun gerne vil ligge fladt på ryggen og kan følge lidt med i hvad der sker omkring hende. Eller er det en dårlig vane at få??
Kærlig hilsen os